top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תgil zimerman

ואנחנו רק רצינו מותג...

עודכן: 6 בדצמ׳ 2022

לפני שנה וקצת, כשאני ואשתי חיפשנו ספקים לחתונה, היו מלא נשמות טובות (לא בציניות) שרצו לעזור לנו. קיבלנו המלצות על צלמים, תקליטנים, ברים אקטיביים, מעצבי תפאורה ומה לא.


חלק מההמלצות היו על ספקים שעושים הכל! מצלמים, עושים מגנטים, קרח יבש על הרחבה, בר אקטיבי ורקדניות ברזילאיות, הכל במקום אחד ובמחיר משתלם לכל כיס.


לכל אלו אמרנו בנימוס תודה, אבל לא תודה. לא רצינו ״הכל כלול״ בערב הכלולות שלנו. הרי כמה כאלו כבר יש בחיים? אחד? שניים גג?


אז לא. אנחנו רצינו את הכי טוב בכל תחום, המותג. את ה-DJ הכי טוב, הצלם הכי מוכשר, איש המגנטים הכי ממגנט ומעצבת התפאורה שתדאג שכולם ירגישו בתוך אגדה.


הם ידעו שהם מותג, אנחנו ידענו שהם מותג והיינו מוכנים לשלם על זה... הרבה!


היה משהו משותף לכל אלו. כשנפגשנו איתם בשביל להכיר אותם ולקבל מהם הצעת מחיר. הם כולם ידעו שהם הכי טובים בתחומם. הם לא התיימרו לדעת שום דבר חוץ מהתחום בו הם שולטים. הצלם ידע שהוא הכי טוב בתחומו וכך גם ה-DJ והמעצבת וכן הלאה…


בזכות הביטחון הזה ידענו אני וזוגתי שתחיה שאנחנו בידיים טובות, מקצועיות. שלבחור בהם תהיה הבחירה הנכונה.

הם היו מותגים! הם ידעו שהם מותגים! והם גבו סכומי כסף של מותגים!


ואנחנו? שילמנו כל שקל והיינו משלמים יותר אם זה היה המחיר.


ולמה כל הקדיחה הזאת על מותג? אני אסביר לכם למה.


כי כשמגיע אלי לקוח שמבקש שאעשה לו גם עיצוב, גם קופירייטינג, גם תוכן וגם קידום ואני עונה לו שאני מצטער, אבל אני עושה רק מיתוג, קופירייטינג וסטוריטלינג. הוא מופתע. ״איך זה יכול להיות? מה יעזור לי רק קופירייטינג וסטורי… איך אמרת שקוראים לזה״?


או לקוחה שאומרת לי שהיא רוצה גם פוסטים לפייסבוק, גם מודעות לגוגל, גם סלוגנים לטאבולה וגם ברכה לבת מצווה של אחיינית שלה ואני אומר לה שאני לא עושה את כל אלו, אני עושה רק אתרים, אתרי תדמית בעיקר. ולעתים רחוקות אני עושה אולי דף נחיתה פה ושם.


אתם רוצים להיות מותג? יש לזה מחיר ותתכוננו לשלם אותו!


אני מסביר להם שאם הם רוצים איכות הם צריכים לשלם על איכות, על מותג. זה אומר ללכת על הקופירייטר הטוב ביותר, המעצב והמתכנתת הטובים ביותר ואחר כך גם לקמפיינר הטוב ביותר בשביל לקדם את כל העסק.

אני גם מסביר להם שזה גם בסדר אם הם רוצים להתפשר, שיש מלא סוכנויות דיגיטל (אבל מלא) שנותנות חבילות של הכל כלול במחירים נוחים, אבל שלא יצפו לחתונה יגיעו לקוחות עם צ׳קים שמנים…





173 צפיות0 תגובות
bottom of page